کد خبر : 1924
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آگوست 2017 - 11:11
-

پیام استاندارخوزستان به مناسبت سال روز تاسیس جهاددانشگاهی

پیام استاندارخوزستان به مناسبت سال روز تاسیس جهاددانشگاهی

((بسم الله الرحمن الرحیم))   جهاد دانشگاهی” همیشه در بین نظام های آموزشی کشور از جایگاه ویژه و متعالی برخوردار بوده و توانسته است با محوریت قرار دادن ارزش ها و باورها، اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را در راستای تحول دانش وفنآوری برقرارکند. این نهاد رابطه مناسبی بین دانشگاه و مردم برقرار کرده و

((بسم الله الرحمن الرحیم))

 

جهاد دانشگاهی” همیشه در بین نظام های آموزشی کشور از جایگاه ویژه و متعالی برخوردار بوده و توانسته است با محوریت قرار دادن ارزش ها و باورها، اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را در راستای تحول دانش وفنآوری برقرارکند.

این نهاد رابطه مناسبی بین دانشگاه و مردم برقرار کرده و با شیوه متناسب و متمایز و بهره گیری از ابتکار و نبوغ دانشگاهیان به درجّات علمی بالایی در سطح دانشگاه های کشور دست پیدا کند.

نگرش “خودکفایی و بهره مندی از دانش داخلی” می تواند منشاء رشد و توسعه همه جانبه باشد و با عینیت بخشیدن به توانمندی هایِ ملی کشور ایران را در مسیر پیشرفت قرار دهد در این بین جهاد دانشگاهی توانسته است که علوم و فن آوری روزِ دنیا را بخوبی در مراکز علمی خود پایه گذاری کند و با نگاه “ارزشی و جهادی” مراتب علمی را بخوبی محقق کند.

تاسیس “جهاد دانشگاهی” در ۱۶ مرداد ۱۳۵۹ یک حرکت مناسب در آغاز “انقلاب اسلامی ایران” بوده است و این ظرفیت اکنون بعنوان یک سرمایه ملی توانسته است بخوبی در خدمت تولید علم قرار گیرد.

اینجانب سالروز “تاسیس جهاد دانشگاهی” را به کلیه “دانشجویان،استادان و کارکنان این نهاد انقلابی” تبریک عرض می کنم و امیدوارم مانند گذشته همچنان در راستای ارزش های انقلاب و خودکفایی دانش داخلی گام های موثری بردارند.

غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

آرشیو